6 september 2015

Västergården


Lite inspiration till hur man gör en fin höstdukning bjuder jag på idag . Bilderna är från Västergårdens  monter på Formex och som så många andra (  inklusive mig själv) så har man använt grönsaker att dekorera med  till dukningen  och om ni tittar lite extra noga på bilderna här nedanför så ser ni hur de gjort en "lampa" av kålblad, de har fäst grönkålsblad på en lampställning. 

Västergården, var ett ganska okänt märke för mig men jag fick en presentation på Formex där jag fick klart för mig att de är ett företag som funnits i 20 år och att de säljer keramik som drejas för hand och så även produkter som går att äta och dricka .Deras monter på Formex var det också många som tycket var en av de vackraste på hela mässan.









.......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / Piazzan , Formex 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar