16 augusti 2015

Sommardukning



Hej på er och hoppas ni har haft en fin söndag !

Jag sitter här och planerar lite inför kommande vecka då  jag ska ta del av en massa nyheter och inspiration kring inredning på Formex och olika pressvisningar uppe i Stockholm - och det ska som vanligt bli jättekul och jag kommer såklart uppdatera på bloggen och på instagram i veckan @piazzanblogg för er som är nyfikna .

Och veckan här på bloggen avlutar jag med en sommardukning jag stylade och fotade i somras och förutom produkter från Broste Copenhagen och Paradisverkstaden har jag använt vad som fanns tillgängligt på sommarstället  - kål , blommor från trädgården och ett tygstycke i linne från Ikea .










......
Pernilla

Foto och Styling : Pernilla.N / PIAZZAN

2 kommentarer:

  1. Vacker dukning!!
    Köpte nys två krukor från Broste som jag är riktigt glad i :)
    Ha de så kul på Formex!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Härlig sommardukning, superfint!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera