4 mars 2015

Till sommarens kaffe….




Är ni sådana som använder termos ?  Jag använder det framför allt till sommarens alla picknickar där kaffe ska packas med  och sen så tycker jag det är mycket snyggare att servera kaffe i termos om man har gäster till frukost . Grand cru termos från Rosendahl är ju en modern klassiker som gång på gång får utmärkelser i bäst i test ,för sina egenskaper som att hålla värmen och designen som påverkar hur det är att hälla ur den.


Att termosen dessutom har en snygg design gör att den står högt upp på min önskelista som ny termos till sommarstället och säsongens kaffekorgen  och just i förrgår när jag stod ute en stund var första tillfället i år när jag kände att solen värmde sådär riktigt ordentligt och längtan efter att sitta i solen och dricka kaffe väcktes verkligen till liv.



…..
Pernilla

Pressbilder från Rosendahl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar