11 januari 2015

Formex


Hej på er !

Hoppas att ni haft en fin helg trots stormen Egon. Jag sitter här och kollar vädret för kommande vecka och hoppas att det inte ska ställa till med några  besvär då  en tur till Stockholm och Formex 2015 väntar för min  del . Det ska bli jättekul att få se våren och sommarens nyheter och nu i eftermiddag har jag suttit och gått igenom inbjudningar jag fått till pressvisningar  i olika  montrar / företag och även bokat för de montrar som jag verkligen vill besöka, de som är mina egna favoritmärken inom inredning.

Och förutom att se produkterna  tycker jag FORMEX   är ett fantastiskt tillfälle att få inspireras av alla fina stylingar man gjort i montrarna.

Bilderna i detta inlägg är några av alla de hundratals bilder jag tog på senaste Formex i augusti. 









Så är ni också nyfikna på vårens inredningsnyheter får ni hålla utkik här på bloggen  i veckan. 
( Vill i kan ni ju titta in på mitt instagramkonto också @Piazzanblogg ) 

.....
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN   

2 kommentarer:

  1. Tänkte åka dit i år också, gjorde ju ett uppehåll i Augusti, tyckte det inte var så stora förändringar, men nu är jag sugen igen.
    Såg att du skulle upp Onsd, jag ska upp Torsd.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja jag åker upp till pressfrukosten på onsdagen och stannar bara över dagen .Hoppas du får en inspirerande dag på torsdagen Helena och att vi får tillfälle att ses vid något annat event i år .Kram Pernilla

    SvaraRadera