15 december 2014

Min önskelista till julen 2014





Sitter och funderar på vad jag skulle bli glad över om jag hittade i årets julklappar  och det här är lite av det som dyker upp.

1. Dricksglas från Lagerhouse .
2. Lampa, Le klint,  dansk klassiker.
3. Ask från Broste Copenhagen , min kärlek till askar tar aldrig slut
4. Soffa,  Ire-möbler står  allra högst upp på listan och alldeles för  dyrt för att vara en julklapp, men önska kan man ju alltid. .
5. Kaffekopp från Royal Copenhagen , den här koppen har stått några år på min önskelista nu .
6. Lampan Leimu ,  Iittala .
7. Armband med duva ,Emma Israelsson .
8. Salladsbestick , Ikea 
9.  Neccesär, Ulrica Gyllstad.
10. Stol i art-decostil, Stilleben.

De flesta av sakerna kostar långt över den summan vi ger julklappar för, men önska det kan man ju alltid göra.

Hoppas ni haft en fin start på veckan .
Kram på er .

......
Pernilla




3 kommentarer:

  1. Armbandet var supersött! Tomten får gärna komma med ett sånt till mig med. :)

    SvaraRadera
  2. snygga saker och jag skulle inte bli arg på Tomten om han gick fel och kom hem till mig *ler* speciellt asken...och soffan, glasen, taklampan, armbandet...;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Glömde, det kan ju vara svårt att hitta mig ibland :)

    http://blogg.frokenfoto.se/

    Igår presenterade jag en fotoutmaning...om du skulle bli sugen :)

    SvaraRadera