11 november 2014

Det här föll mig i smaken -Tell me more


Det var i augusti på Formex som jag för första gången la märke till inredningsmärket Tell Me More . För där i en monter hittade jag fantastiskt fina linnelakan, vackra ljuslyktor och vaser som jag fick lust att inreda med här hemma på direkten.

Och när jag började prata med Anna-Lena en av grundarna av Tell me more visade det ju sig att hon tillsammans med den andra grundaren Christian också driver den superfina inredningsbutiken Market29 här i Haga i Göteborg.(  En butik ni för övrigt inte ska missa om ni är på besök i Göteborg och gillar inredning ) Tanken med deras produkter  är att de ska ha en personlighet, något att mer och berätta - därav namnet Tell me more. 



Vill ni titta på mer av deras produkter kan ni klicka in HÄR.

Själv skriver jag nog dit Lakan från Tell me more på önskelistan till min födelsedag nästa vecka.

......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN





1 kommentar:

  1. Så fin header du har gjort :)
    O sakerna gör verkligen att man blir nyfiken på mer! så fint!
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera