31 oktober 2014

Inspiration från BROSTE COPENHAGEN inför Advent.



På balkongen har jag flera olika sorters taklökar stående i krukor och som snart måste plockas in så inte krukorna spricker sönder när kylan kommer .Där står även två påsar med ekollon , kastanjer och kottar som jag samlat på mig under höstpromenader och efter att ha bläddrat igenom 
Broste Copenhagens bilder från deras SS14 kollektion blev jag inspirerad av att använda det jag har stående på  balkongen till kommande adventsdekoration.



Förutom kottar, ekollon och taklökar ser man ju eucalyptusblad, hortensia, vallmokapslar som man kan köpa i de flesta välsorterade blomsterbutiker.




Övriga produkter ,dekorationskottar, kransar fat, skålar,på bilderna kommer såklart från Broste Copenhagens sortiment.Och det är allt fler  svenska inredningsbutiker som tar in deras vackra produkter  - kul , tycker jag som verkligen gillar stilen på Broste Copenhagen produkter.
......
Pernilla

Pressbilder lånade med tillstånd av BROSTE COPENHAGEN 
 Foto : LINE THIT KLEIN.
Styling : Nat Schwer 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar