26 oktober 2014

En helg på Skäret



Visst är de fina de handdrejade krukorna med den skira stjärnan på som jag såg på  Mölle krukmakeri idag när vi tittade förbi där . Och trots många tidigare besök här nere på Kullahalvön och Mölle har något besök på Mölle krukmakeriet aldrig blivit av för min del. 

Jag ska visa mer bilder härifrån , men nu ska jag ta en stor kopp kaffe och sjunka djupt ner i soffan och försöka hålla mig vaken tills det är dags att gå till sängs för natten.För det blev lite dåligt med sömn inatt för mig och mina kollegor som tillbringat en fantastisk hösthelg ihop här nere i skåne. 

Och är det någon av er "kollegor" som tittar in här ikväll , så säger jag ett stort varmt tack .


Nu blir det soffan......
......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar