6 oktober 2014

Det är det här jag har som inspirationskälla just nu





De absolut finaste inredningsreportagen jag hittar just nu är i Åhlens egna tidning. Jag har en liten hög liggandes här hemma med  bilder från tidningarna som jag rivit ur och tittar på och inspireras av med jämna mellanrum.

Och i senaste numret såg ni säkert också de här bilderna, stylade av Emma Person / lagerberg och fotade av duktiga Petra Bindel , Så galet snyggt och nu funderar jag på om det skulle gå att få till något i de här färgerna  här hemma.
Grönt-svart -mässing-färgen beige och trä.



Foto Petra Bindel / Styling Emma Persson Lagerberg


3 kommentarer:

  1. Det var mycket fint i Åhlens tidning. Snygga färger. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Ja, jösses vad de där bilderna snurrat runt i sociala medierna de senaste dagarna. Förståligt, för det är ett grymt snyggt vardagsrum!

    SvaraRadera