10 augusti 2014

Hedentorps planstskola



Mina planer när jag var nere i skåne var att gör att längre besök på Hedentorps planstskola i Ängelholm  och även försöka tajma in så jag kunde träffa LIV som jobbar här och som jag följer på Instagram .
Men det blev lite ändrade planer och jag hade inte så mycket tid på mig .
Men ett kort, kort  besök i butiksdelen  hann jag med för att stilla min nyfikenhet , inspireras , knäppa några bilder och göra några småköp denna varma sommardag .En dag då det var stekhett inne i växthuset och svetten formligen rann längs med ryggen och strax därefter bröt också ett riktigt åskoväder ut.


Men det var kul att jag hann med en liten titt för jag blir alltid så inspirerad av det här vackra stället.

Den här gången konstaterar jag att jag har fastnat för ungefär samma saker som de hade stylat med i butiken ,  för i uterummet på landet och balkongen här hemma  i Göteborg  så finns också Suckulenter, fattigmanspelargoner, olivträd, teracottakrukor och olivträd och så lite glas och gröna inredningsdeteljer till det.Däremot har jag inga bambumöbler från Tine.K.home , som är så fina.



Knäppte fler bilder som jag visar er framöver.
......
Pernilla


Foto : Pernilla / Piazzan

1 kommentar:

  1. Jag är så glad att vi har så nära till alla dessa fina ställen. Och hörde igår av en kollega att Ostbutiken i Ängelholm hade öppnat igen. Dom serverar den godaste räksalladen. Kram Anita

    SvaraRadera