5 juli 2014

Semester

Foto : Pernilla / Piazzan

Man behöver inte alltid ta sig så långt för att hitta ny inspiration. 
Idag  på min  första semesterdag lyste solen från en klarblå himmel när jag slog upp de melerade och bikinin packades ner och bilen gick några mil söderut. Men solen hann försvinna ganska snabbt så istället blev det lite butiksbesök och  fika istället.

Och så hittade jag den här vackra korgstolen som genast väckte minnen från mina barndoms somrar då det fanns  en uppsjö av just den här varianten av korgstol  på sommarstället.

Stolen  blev dessutom otroligt vackert på bild tillsammans med de fina  liljorna i kruka.




Det kommer mer bilder från dagens lilla tripp framöver . Men är du på jakt efter vad det finns för inredningsbutiker i Göteborg kan du titta in  HÄR eller HÄR .och sen tänkte jag göra en ny liten uppdaterad guide till inredningsbutiker i Göteborg med omnejd framöver .

Ha en fin lördag 
....
Pernilla

3 kommentarer:

  1. Elegant and Beautiful!
    All my best
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Passade verkligen bra ihop de där två!
    Å, va synd att du inte kommer. Men som sagt, vem vet om du norpar åt dig en sista minuten;-)

    Njuter med av semester nu. Finns det något bättre?? :)

    Ja, va kul, vi funderar på en tripp till västkusten i sommar, kanske får man jag mig min man o dotter till nån inredningsbutik iaf;-) Vad får man ABSOLUT inte missa då isf?


    Kram kram Anna

    SvaraRadera