23 juli 2014

Att pröva på det där med att falla baklänges ...




Vilken sommar vi fått och det är verkligen helt underbart att spendera hela dagarna utomhus.

För min del blev det ännu en dag på sommarstället där jag bland annat prövade på att tippa baklänges  i en plaststol medan pastasalladen  som jag precis intogs flög åt alla håll och jag själv damp rakt ner blomrabatten och drog en en gammal träspeta rakt in i handen .
Men med lite hjälp med utdragningen  på vårdcentralen och så en en liten påspädning av stelkrampsvaccin så mår vi bra handen och jag .

Ha en riktigt fin kväll.
…..
Pernilla


Foto : Pernilla / Piazzan




5 kommentarer:

  1. Å aaaaaaaj, det lät inge kul!!! Och ont.
    då ska jag inte gnälla som har ett skavsår i handen bara... efter att jag skulle ta loss häftklamrarna på stolsdynan med skruvmejseln, aj aj..
    Hoppas din hand repar sig snabbt nu!
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej det händer nog ett och annat kring alla bestyr man håller på med under sommaren….men jag mår bra ..det kunde gått betydlig värre.Kram

      Radera
  2. Men du vilken tur att du inte slog dig värre! Hu så hemskt! Hoppas du fick en bra avslutning på kvällen i alla fall och kanske kan du skratta åt eländet när det onda gått över ;)

    //Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skratta redan när jag gjorde det :) och det känns helt ok med mig …det kunde som sagt var gått värre ..kram

      Radera
  3. Nej men usch så otäckt! Vilken otur verkligen. Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera