29 mars 2014

Idag har jag fyndat ...

Foto : Pernilla / Piazzan

Bilen och jag tog oss upp till Trollhättan där Pb-store hade sin årliga möbeloutletförsäljning .
Kön ringlade sig lång när dörren slogs upp och man förstår att det är många som  har många års tradition av hur man beter sig när man väl kommer in .
Fastän jag var en av de första som kom in så var det mesta i möbelväg paxat innan jag ens tittat på det.

Men jag lyckades fynda med mig en himlans massa kuddfodral och annat som jag tänker kommer bli kanon på sommarstället .

Butiken Casa-Store i Trollhättan har öppet även  i vanliga fall på lördagar och här finns verkligen mycket fint och absolut värt ett besök om man är ute efter inredning..
Och har man inte vägarna förbi Trollhättan vet jag att Carola med den HÄR butiken har mycket av deras sortiment och som man kan beställa via nätet .







3 kommentarer:

  1. Så mycket fint
    Ha en skön lördagkväll

    SvaraRadera
  2. Kul att fynda så många fina kuddfodral o andra små saker. Hoppas allt är bra vännen o att du har fått njuta av det vackra vädret idag. Kramisar Tina

    SvaraRadera