19 februari 2014

Glad över att det är hemma i vardagsrummet det sker....

Foto : Pernilla.N.

Ja det borde ju inte förvåna  mig egentligen , för rent teoretiskt vet jag ju att det var faktiskt flera år sen jag besökte en pilatessal eller träningslokal ...men att konditionen och styrkan var så urusel !!Herregud !! 
Kände mig som en liten knubbsäl där jag låg på träningsmattan  här ikväll  och bara  klarade av att göra en fjärdedel av övningarna som ingick i den nyinköpta dvd med  pilatesövningar. 

Men med ett ett knallrött ansikte och en något oroväckande andning kände jag mig ändå sååååååå lycklig efteråt , lycklig  över att det var här i vardagsrummet det där skedde och inte i någon offentlig träningslokal ...*skrattar.

.....
Pernilla


3 kommentarer:

  1. Åh, du kanske kan inspirera mig till att börja =) Jag lär ju knappast komma iväg till någon träningslokal de närmaste åren, med ett heltidsjobb, två småbarn, en hund och en 3-skiftare till man finns det inga luckor.. Men hemma är ju ett alternativ, blev så sugen!

    Kram och ha en fortsatt fin kväll,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Härligt!!! Ja ibland är det bättre att träna hemma faktiskt!

    Bra jobbat!
    Kram Malin
    ps fnissar igenkännande åt knubbsäl!

    SvaraRadera