11 januari 2014

Här hemma .....


I det gråaste av gråaste Göteborg , kändes det som ett måste att köpa med sig  lite oranga rosor hem idag för att få lite färg .Orange är en färg som inte brukar finnas här hemma , men det kändes som det var vad som behövdes, några vita eller ljusrosa hade liksom inte gjort varken till eller från  idag.

Foto :Pernilla.N.
Annars har dagen ägnat åt att  flytta runt lite posters med här hemma  och så har  nya ljusstaken som jag köpte innan jul fått komma fram . Har sökt efter en liknade variant länge, länge  men inte hittat den så när jag fann den här från Pouls Potten  fick det bli den. 

 Nu ska jag sätta mig och surfa efter soffor och soffbord ....har ni några tips på något snyggt så hör  gärna av er .

                                                                            Kram 
......
Pernilla


5 kommentarer:

  1. Ja, men visst behövs det lite färg nu! Dem var fina tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det behövs verkligen något för att ljusa upp!
    Jag har köpt ett litet olivträd i dag i längtan efter vår och sol :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jättefina rosor! Tänk vad blommor gör mycket! Snygg färg!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Orange är ju minst sagt en färg som sätter lite extra krydda i tillvaron! :) Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Föresten, spana in den här sidan om du är på jakt efter soffa . http://www.soffadirekt.se

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera