21 december 2013

Juldekoration

Foto : Pernilla. N.
 
Håller på och letar i alla julkartonger här hemma och försöker  med alla medel skapa julkänsla,  då regnet , värmen och  blåsten utanför inte bidrar något nämnvärt.
Idag införskaffa jag t o m  en ny regnkappa, då det kändes som det skulle kunna vara ett lämpligt plagg till de tänkta promenaderna under ledigheten.
 
 
Jag ska också ta och sätta mig och gå igenom alla bilder jag tagit på bordsdukningar  och bestämma mig för hur vår ska se ut denna jul.
 
 

 
Ha en fin kväll.
 
.......
Pernilla
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Läcker gran å fina bilder! Regnkappa låter så romantiskt på hösten och konstigt deppigt på vintern, men det är väl bara att gilla läget antar jag :)

    Du har väl inte missat Inspobanken som jag kickade igång igår? Där vill jag gärna se din underbara blogg, och det här inlägget passar perfekt in i första temat "Min jul"!

    Ta hand om dig och dina i helgen och ha en fantastisk jul!

    Hoppas vi ses på Inspobanken :)

    Länkar, slussen är öppen ett par timmar till:
    http://www.knaada.com/2013/12/20/premi%C3%A4r-inspobanken-19697832

    SvaraRadera
  2. Vilken jattefin gran!!! Har letat efter nagot liknande!
    Kram!

    SvaraRadera