24 november 2013

Royal Smushi Cafe

 
Foto :Pernilla .N.
Om man kliver in genom porten bredvid Royal Copenhagens butik på Ströget hittar man en charmig  innergård och Royal Smushi Cafe .

Royal Smushi cafe , Royal Copenhagens egna cafe  är välkänt ,charmigt,  lite udda  med en fantastisk interiör som är designad av kända danskar och där man äter något som heter  Smushi, som är en blanding av de klassiska danska smörebröden och Sushi .

Och ni är säkert många som redan varit där men om inte kan jag verkligen rekommendera ett besök .
 
 
 

 
 
 
De här bilderna blir också mitt bidrag till  Söndagsbilden på  Fabriken , inspirationssidan ,  som jag är med i och som ni hittar HÄR.
 .
......
.
Pernilla
 
 

1 kommentar:

  1. Så fint! Där skulle jag kunna bli pank ;) Den där innergården måste vara underbar varma vår- och höstdagar. Smishi har jag bara hört talas om, men skulle gärna testa. Här blir det dock riktigt finfin sushi hos grannen i kväll.

    Ha det så gott!
    //Linda

    SvaraRadera