20 november 2013

Pressvisning i Köpenhamn för Broste Spring / Summer Collection 2014

Foto : Pernilla .N.
 
Jag sitter här med ett minneskort som är fulladdat med bilder och inspiration från Köpenhamn.  
 
Och jag börjar med att dela med mig av bilder från Pressvisningen för Broste Copenhagens Spring / Summer Collection 2014 som hölls i en fotostudio i södra Köpenhamn igår och där fina Line  och Charlotte tog emot mig , bjöd på kaffe och choklad och berättade om nya kollektionen.
 
Stylisten Nathalie Schwer hade stylat upp stilleben i lokalen på samma sätt som hon gjort till katalogen .
Och vilken katalog sen .
 
Helt magiska bilder tagna av Line Thit Klein .
( Några av dem ser man uppsatta på väggarna )
Och jag kommer  visa mer av de bilderna  framöver här på bloggen.
 
Och återigen föll jag såklart för  jag en massa ny keramik som är designad av Charlotte 
,de nya marmorprodukterna och så en fantastisk skärmvägg.
 
Och det märks att de har jobbat många år inom inredningsbranschen Line och Charlotte
( de har tidigare jobbat på ett annat stort känt danska märke ) för de gör det här bra, riktigt bra.
Och de här produkterna speglar mycket av vad man ser i Dansk design just nu.
 
 
 
 
 

 
 
Och precis som vid mitt senaste besök  skrev Line ner en liten guide till pärlor i Köpenhamn , som jag sen besökte , men det får det bli ett eget inlägg om framöver .
 
Stort TACK  för en mycket proffsig visning Line och Charlotte .
 
Kram
......
Pernilla
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar