22 september 2013

Ett besök på ENKLA TING

Hemma igen efter en fantastisk helg i skåne och som inneburit långpromenader, god mat och även ett besök i Lund. Men idag bar det av hem till Göteborg igen och  när jag skulle åka hem kom jag på att jag befann mig ganska nära inredningsbutiken ENKLA TING , så ett besök hos Kajsa och hennes fina butik , café och inspirerande trädgård var ett måste.

Efter besöket har jag suttit fast i en flera mil lång bilkö på hemvägen och ligger lite efter i det där som behöver göras innan en ny arbetsvecka sätter igång, så jag visar lite av den fina trädgården nu , så får det bli bilder från butiken framöver.
 
Hoppas ni också haft en fin helg !
Kram
......
Pernilla
 



 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Ja, Skåne är vackert! Lund är min födelsedag, så lite speciellt är det att vara där :) Kram Ester

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar skåne. Min farmor är uppvuxen i Lomma och Lund och hon och farfar gifte sig i Lunds domkyrka så jag tycker det är speciellt också att besöka Lund. :) / Pernilla

      Radera
  2. Härligt det ser ut!!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Men visst är det mysigt hos Kajsa. Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Så underbart! Fint där och fint i hennes butik!
    Hoppas du hinner med allt ikväll, blev en senare kväll än tänkt här oxå... Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig helg och ser ut som ett fantastiskt ställe, den där butiken! Hört så mycket gott om den.
    Kram och hoppas du hinner ifatt inför veckan!
    KRAM, Judita

    SvaraRadera
  6. Ser väldigt fint ut. Ser fram emot bilder ifrån butiken. Är sugen på att besöka det stället. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Har så nära, men får inte tummarna loss och besöka hennes inspirerande butik.
    Önskar ibland att helgerna vore LÄäängre.
    Hälsningar från skånelandet
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Åh vad kul Pernilla! Ser så fint ut. Har ju bott i Lund och Malmö i 10 år, nostalgi:)

    Ser fram mot din rapport senare. Ha en skön början på veckan!

    SvaraRadera