2 september 2013

Designmässan i Köpenhamn



 
Pressbilder lånade med Tillstånd  av Skagerak / Tripp Trapp
 
 
 
 
Jag hade tyvärr inte möjlighet att åka ner på förra veckans designmässa i Köpenhamn , men oj så mycket fint jag har sett på bloggar och instagram därifrån.
 
Och något som de flesta verkar tycka väldigt mycket om är de här fina hallmöblerna GEORGE  från danska Tripp / Trapp som är nyheter för hösten .
 
Jag blev också helt förälskad i möblerna..... och tänk ....så kändes helt plötsligt träslaget  ek helt ok igen
 


 

5 kommentarer:

  1. Ja, det träslaget känns så fräscht helt plötsligt :) Så himla kul idé med galgarna på snöre sådär, tänker att det inte borde vara så svårt att pyssla ihop själv. Ska nog göra ett försök! :) Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina produkter verkligen. Hade gärna sett spegeln och pallen här hemma:)

    Tusen tack för gratulationen i dag. Den värmde:)
    V.38 har jag inte öppet men är jag hemma den dagen du är nere kan jag alltid öppna för dig. Hör av dig!

    Kram D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi se om jag hör av mig ...annars blir det garanterat en annan dag .

      Kram

      Radera
  3. Så fina hallmöbler. Enkla och rena i stilen. Det gillar jag. Iallafall i en hall. Kram Pernilla

    SvaraRadera