25 augusti 2013

SÖNDAGSBILDEN

FOTO :PERNILLA / PIAZZAN

Godmorgon !
 
En söndagsbild för Fabriken blir det och jag sitter just här med morgonkaffet och almanackan och planerar lite inför hösten och  konstaterar att det är sista vecken i augusti som vi påbörjar imorgon och det är fortfarande riktig sommarvärme ute ....helt fantastiskt .
Vilken sommar !!
 
Och tydligen får vi en kall vinter med om man ska tro på det där att är det mycket rönnbär blir det en kall vinter ....:) ..för det lyser verkligen rött i träden just nu .
 
 
 
Fler Söndagsbilder kan ni hitta HÄR .
 
 
 
Ha en riktigt fin söndag och innan jag tar tag i min ska jag sätta in lite pengar hos
 LÄKARE UTAN GRÄNSER . För det gör ont,  riktigt ont när man ser vad som händer med framför allt barnen nere i SYRIEN och jag tänker att kan man bidra med bara något litet så gör jag det .
 
 
LÄKARE UTAN GRÄNSERS KONTON IFALL  NI VILL GÖRA DET DÄR LILLA OCKSÅ:
Plusgiro: 900603-2
Bankgiro: 900-6032
 
 
Kram på er .
.....
Pernilla
 


1 kommentar: