4 juli 2013

En titt in på ZETAS TRÄDGÅRD

 
Foto : Jennie och Andreas  för Piazzan
Ja, det här med bloggandet involverar de flesta i ens närhet och när min syster och svåger gjorde ett besök uppe på ZETAS TRÄDGÅRD nyligen fick de såklart i uppdrag att fota lite åt bloggen.
 
För er som inte varit här måste jag ju verkligen rekommendera ett besök ( ligger uppe vid Kungens kurva i Stockholm ) .Så mycket vackert att inreda med , hög kvalité på växterna och hur mysigt som helst att ta en fika / eller äta här.
 



 
och HÄR och HÄR hittar ni fler inlägg från Zetas trädgård.

6 kommentarer:

  1. Det är många som skriver om Zeta så det är ju inte utan att jag blir lockad att åka dit men det känns lite överdrivet att åka till Sthlm för att köpa blommor. Haha

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    Har varit där ett par gånger i vår, men blir sugen att ta en sväng till bara för att njuta & inspireras:-)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Fina bilder de tagit! Jag bara älskar det stället.Tur att jag bor hyfsat nära:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Blev en sväng inom Zetas efter bloggträffen i maj, en fantastisk plats o inspirationskälla. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ja Zetas är sannerligen en inspirationskälla. Och deras fik är ju bara så fint och proppat med smarr. Väl värt ett besök som sagt.

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt ställe Zetas verkar vara, rena inspirationskällan, kanske ngt att besöka om väl kommer upp till Stockholm. :-)
    En riktigt skön Fredag önskas! /Laila

    SvaraRadera