11 juni 2013

I hallen ...


Foto : Pernilla/ Piazzan
 
Block ...kan man någonsin få för många?
Fast det kanske är det jag har ...
 
För jag har en förmåga att skriva lite i alla ..och sen har jag inte koll på i vilket block jag skrivit vad .
 
På skåpet i hallen ligger i alla fall alltid blocket från Svenskt Tenn , för att man snabbt ska kunna skriva ner komihåg saker och just nu har det  sällskap av ett block med en påfågel på ...som mest  har till uppgift ....att ja, se snyggt ut ?!    *skrattar 
 
 
 




5 kommentarer:

  1. Man kan inte få för många av snygga block. Och snygg hall hos dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan definitivt ha för få block i alla fall! Letade mig galeen efter ett block tidigare idag. Måste kanske svänga förbi ST och köpa ett sånt där fint. :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint block! Praktiskt, och inte minst... dekorativt! :)

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig, skriver också lite här och där och sen vet jag inte vart jag skrivit vad. Snygga var dom i alla fall.
    Härliga bilder.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Känner igen mig! Fina block och anteckningsböcker kan man inte få för många av! Och pennor, vi ska inte ens börja prata om pennor! :)
    KRAM!

    SvaraRadera