14 januari 2013

Lyx i vardagen



Man är snabbt tillbaka i vardagen .....har precis jobbat mitt långa måndagspass och hunnit  göra lite mat och diskat upp och kom på mig själv med att le lite åt vad en liten diskmedel kan förgylla vardagen ., för de gör verkligen det här diskmedlet från L:A BRUKET som gör att det luktar svagt av citrongräs och rosmarin i köket  plus att den är fasligt snygg där den står. 


Nu ska resväskan packas upp och tyvärr åker sommarkläderna långt in i garderoberna, för det är ju verkligen vinter och bitande kallt ute.....brrr...och så ska jag nog skicka ett sms till de vänner som är kvar där nere på Teneriffa och påminna dem om hur de ska njuta av den varma solen därnere.

och vi ...vi ses imorgon igen..

Pernilla







13 kommentarer:

  1. Välkomna hem!!! Så härligt att komma iväg efter jul.

    Känner igen känslan att allt är "back to normal" väldigt snabbt. Puh! Bra att pigga upp sig med lite snyggt i vardagen.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir lite tomt de första dagarna efter en resa tycker jag .....:)

      satt och drömde på planet hem om att nästa resa ska bli till New york ..:) ..får se om den drömmen kan bli sann.

      Radera
  2. Ja, vardagslyx var rätta ordet ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Skönt att vara hemma igen men betydligt kallare förstår jag ;)
    Härligt med vardagslyx, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja...vi hade runt 28 grader därnere....
      går här och muttrar över att det är kallt här hemma..;)

      Kram

      Radera
  4. Hm..ja den doftar otroligt gott!!!
    MEN jag har precis ojjat mig på instagram om att min pumpflaska rinner o kletar efter varje tryck så har kommit fram till att gå tillbaka med den o begära en ny för det verkar inte vara någon annan (?)som har detta problem..så det måste vara fel på min flaska :/

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej vad synd ...har jag inte märkt av ...du får trippa tillbaka :)

      Radera
  5. Välkommen hem! Vardagslyx är inte fel. Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Hur är diskmedlet? Är det drygt? Tänker på att det är rätt dyrt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Kan tänka mig att detta diskmedel doftar ljuvligt!
    Flaskan är jättefin!
    Må så gott o ha en fin tisdag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygg förpackning från härligheterna i VBG ;-) Jag har faktiskt inte köpt något från det märket än, men det ska jag allt göra. Verkligen vardagslyx! Ha en riktigt bra dag... och ja, jösses vad kallt det är och mer på väg :-)

    SvaraRadera