28 december 2012

Fredags inspiration




Lite vackert att titta på medan ni skruttar runt i myskläderan ;) ..*skrattar.
Själv jobbar jag ..fast bara idag...sen väntar ny ledighet på mig .


Bilder :Sköna Hem 


och under ledigheten tänkta jag ta tag i det där med facebooksidan till bloggen.Är det någon som länkat till er fb-sida från bloggen får ni jättegärna, mer än gärna..*ler .. berätta hur ni gjorde. 

Kram på er !


och vaserna i gårdagens dukning är från  BROSTE COPENHAGEN  och affischen från  Mokkasin , tydligen det enda stället i Sverige där man kan köpa den..




7 kommentarer:

  1. Men jösses så snyggt! Får nästan ont i ögonen =P
    Älskar det moderna mot det gamla lite ruffa, gaaah så snyggt!!

    Ha en fab fredag =))
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Underbar inspiration... Läckert.
    Ha en fin dag på jobbet :)
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  3. åhh vad fint.
    Jag har en facebbok vilande.. kanske skulle ta tag i den.. aktivera den igen.
    Ha en fin dag gumman!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Blev kär i det där bordet! Gaaah så läckert alltihop:) Kramis

    SvaraRadera
  5. Men jag tror jag dör såå snyggt!!!
    Vill bara ha allt!
    Tack för inspon
    Kram kram

    SvaraRadera