17 september 2012

Lite svammel och Vinnaren!!

Godkväll  !

Har kört ett 12 timmars pass på jobbet och jag är inte det minsta trött ?! .....jo man undrar verkligen vad som hänt ...brukar slänga mig i soffan i form av en trasa de flesta måndagar .....men inte idag .....underbart !

Så jag tog tag i det där med att rensa bilder och stannade upp lite vid den här.....

 och fick lite längtan efter  solvarma jordgubbar ....men , men ..det får bli ugnsvarm äppelkaka istället ...*ler


ja det var lite svammel ...

Nu till vinnaren av två Kuddfodral .

Vinsten gick till 

Vanja med bloggen STÄMNINGSFULLT !
Grattis !!

Maila mig din adress så jag kan skicka vinsten .


Pernilla



9 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren, och tack till dig för en fin utlottning.
    Ha en fin kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnare!
    Och jag behöver lite av din energi...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren! Och tack för en fin tävling Pernilla! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack för en fantastiskt fin tävling! Grattis till den lycklige vinnaren! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. M vad gott det ser ut!
    Grattis till vinnaren!!
    Kram LInda

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig sommarbild bland allt höstpysslande hos andra, och skönt att vara lite piggare än normalt en måndag ;)

    kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren!

    kramkram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Här har du en till som har jobbat för fullt :)
    Vilken rolig överraskning jag möts av här sen då! Nu gjorde du min dag! Tack tack!
    Har mailat dig...
    Kram Vanja.

    SvaraRadera