20 september 2012

Härmas ?! ...jo ibland gör jag det också..


och den här gången var jag bara tvungen .

Vet inte om Lindex har ny inköpare eller vad som hänt  men jag har hittat jätte mycket fint där på senaste tiden , särskilt blusar .
 Och  när jag såg den här blusen på min syster  var jag bara tvungen och springa raka vägen till Lindex. 
(  klickar ni in här ser ni den bättre ) 

Och  ikväll träffa jag en bekant som tänkte härma mig och springa direkt till Lindex .


.....hoppas nu vi inte hamnar på samma kalas framöver....    ;)









5 kommentarer:

  1. Ja klart man måste härmas om man ser nåt snyggt man vill ha! :) Jättefin blus! Finns många härliga mönster nu i höst, både på blusar och byxor!

    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag såg den blusen igår men hade inte tid att prova. Blusen är riktigt snygg.
    Ha en skön kväll! Anita

    SvaraRadera
  3. Jag och min syster köpte var sin sådan blus i förra veckan:-)) De senaste kollektionerna har verkligen varit snygga och mycket har jag handlat med fina erbjudanden som skickas ut ofta..perfekt ju!!!

    Kram, Hanna!

    SvaraRadera
  4. Snyggt med det gula, Klart man ska härmas.Ha det bra./Anna

    SvaraRadera
  5. Virkelig lekker!! Forstår godt at du måtte løpe å kjøpe den. :o)

    AW

    SvaraRadera