5 september 2012

Behöver eran hjälp !



Får väl göra ett försök till höstmys här  iallafall.......;) .....har piggnat till och sitter just nu och har börjat fundera på vad vi ska hitta på till en kär väninna som ska gifta sig framöver. Det ska föresten ske utomlands och jag har bokat in mig på en flight för att vara med ...ska bli jättekul .....men mer om det framöver ...

Är det någon av er som har något mysigt som ni gjort på en möhippa, ja eller en upplevelse ni gjort  ihop med ett gäng vänner så släng mer än gärna iväg en rad .......nya ideér tas mer än gärna emot ...:)


Kram på er därute i mörkret 

Pernilla


5 kommentarer:

  1. Åh höstmys! Så fina ljuslyktor!

    På min möhippa red vi på Islandshästar, kul men jag blev avslängd och fick besöka sjukhuset ;)

    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. oj hjälp.
    Skitsvårt.
    Spa är väl för vanligt, vinprovning oxå.. kanske hon vill flyga fallskärm?? Och sen spa?
    nej jag är kass på sånt.. men det blir nog tokbra ändå. det brukar ju möhippor bli!

    Kram och mys vidare!

    SvaraRadera
  3. Jeg anbefaler SPA med vin/champagne!;)

    SvaraRadera
  4. Vad gillar hon att göra? Jag fick gå på Centralbadet och dricka champagne och bli fin det uppskattade jag mycket och så lite bus på det kram Diana

    SvaraRadera
  5. Något som jag hörde av en kompis som var på möhippa var att alla som var med fick ta med sig kort/bilder som var kopplat till bruden och sedan gjorde dom en minnesbok/fotoalbum på kvällen. Det var många minnen, tårar och skratt som kom fram den kvällen.

    Sista kortet var självklart på alla den kvällen :-) jag gillade iden jättemycket.
    Annars är ju pralinkurs för att avsluta med lite champagne kul.
    Själv fick jag boxas hahaha och åka brandbil med brandman karlsson

    Kram Linda

    SvaraRadera