5 augusti 2012

Återvänder .....och min kamera


 Återvänder för en kort stund till det vackra Gotland genom bilder.
Sitter här och rensar bland alla de bilder jag tog  under veckan jag spenderade på ön  och studerar en del lite närmare. 

Det finns verkligen så mycket vackert på den här  ön som ligger utslängd  i Östersjön

..och jag tar ett beslut att jag ska försöka  återvända snart ...:)


KAMERAN

och för er som undrat om min kamera så fotar jag med en Canon powershot G12, alltså ingen systemkamera och  inga objektiv ... ...och jag älskar den.....*ler

Men har också  bestämt mig för att det ska nog bli en investering i en systemkamera för att kunna utveckla det här med att fota.
För det är ju såå fantastiskt kul.

Kram!












8 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! Duktig du är på att fota!
    Vill ha en sån korg till ljusen.

    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fint! Likte spesielt det siste bildet!:)
    Fin søndag til deg!

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder! Jag har oxå en Canon G10 som jag tar mina bloggfoton med. Har dock funderat på en systemkamera i något skede :)
    Ha en fin söndagskväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. Ja du är duktig på att fota! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Kameran är inte allt, det gäller att ha öga för fotografering också, precis som du har. Jag hade också en Canon powershot innan och tyckte att det var roligt att fota med den men jag kan lova dig att det är ännu roligare med en systemkamera.
    Kram Maria

    SvaraRadera