9 juli 2012

Sean Banan i Gränna



Ja , Sean Banan stod helt plötsligt på min agenda igår ?!...*Skrattar.
En middag på Bergströms i Hamnen i Gränna med mina gamla tjejkompisar , vi som känt varandra sen vi var små och  växte upp i Gränna.

 och när middag och en himla massa prat var avklarat stod Allsång i Gränna på tur och är det allsång så är det .....Två Timmar innan det starta stod vi i kön ?! ...ja herregud...

Duktiga Top Cats , Putte Wikströms och en hel del andra artister spelade
 (allt går att lyssna på nu i radio P4 på Lördag klockan 13:00 ) 



men bäst av allt var faktiskt SEAN BANAN ...*skrattar...barnen skrek och var lagom nöjda efter att ha fått en klapp eller kram av Sean och Vi , vi skaka rumpa som aldrig för !!! ...*skrattar





( Foto : Katarina) 

5 kommentarer:

  1. Gud va härligt med allsång i solen och med sean banan, måste varit superbra! Kram

    SvaraRadera
  2. Allsång med Sean, det kan ju knappast bli bättre! :))
    Anita

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha! Kan tro att det blev drag :) Det är onekligen fart på honom :)

    SvaraRadera
  4. Då förstår jag att ni var nöjda, sean banan kan väl få vem som helst att skaka på rumpan.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha, jag kan bara tänka mig hur ni stod och skakade loss. :)) Härlig känsla!

    Ät nu inte för många polkagrisar. ;)

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera