16 juli 2012

I soffan ikväll..





Ja , det blir inte alltid som man planerat ...blev till att återvända till Göteborg någon dag tidigare än vad som var tänkt , då jag bet av en stor bit av en tand  idag ....grrr ( och där ryker en y-stol !! ...;)  ). men , men ....och ni är absolut välkomna att provsitta när jag skrapat ihop till dem ...*skrattar

Lotta på Liseberg  står på här på tv;n, jag slöar i soffan och  tänkte strax ge mig i kast med en bok och sen lyssna på några av sommarpratarna P1 .

Det känns som jag missat de flesta hitills i år, tur att man kan ladda ner och lyssna i efterhand.


Kram på er !
Pernilla







7 kommentarer:

  1. Stackare med tanden! Jag går och har värk i en kindtand som jag lagade förra året. Den har isat mycket och jag tror det är dags att ta tag i den igen. Men det svider, mest i plånboken för det finns ju så mycket roligare saker att köpa!

    SvaraRadera
  2. Haha sköna böna! Det behöver inte alls bli så dyrt som en Y-stol! Jag jobbar med just sådant som du råkat ut för nu (alltså lagar tänder, implantat, fasader mm. Hoppas det går bra och inte alls blir så dyrt. En Y-stol är ju roligare att lägga sina pengar på:)!♥

    Fina bilder. Känns som man vill slänga sig i din soffa och läsa bok:)!

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Mysig det ser ut!!

    Aj, aj, det låter inte skönt :/

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad skulle det vara bra för?! :)
    Stackare!
    Hoppas du får din stol ändå.

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  5. Sommarpratarna... Dagens händelse, inte klockan 13 när det sänds utan promenad till och från jobbet och lyssnar på nedladdad. Idag Emma Wiklund och igår Trita Parsi, DEN var väldigt intressant må jag säga.

    SvaraRadera
  6. Vakre puter (kuddar) i din sofa!

    Håper du ikke ender opp med en alt for stor regning på ditt tannlegebesøk. ;o) Forstår godt at det hadde vært mye mer stas med en fin Y-stol.

    Fin dag til deg, Pernilla!

    Sommerklem,
    Anette Willemine

    SvaraRadera