31 maj 2012

Ikeas skåp Borgsjö



Somrigt så det förslår.....en inspirationsbild från Ikea bloggen Livet hemma och på deras skåp Borgsjö.
Härligt med all färg tll det vita ...och sen gillar jag de klassisk gamla florabilderna ......funderar på om man kanske skulle  ha några på väggen  på landet .

Idag efter jobbet ska jag nog svischa förbi Kastellgatan 5 här i Göteborg där de säljer Twist and Tangos provkollektion för vår/ sommaren 2012 till häften eller ännu mindre av det ordinarie priset ...så bor du i närheten så kan det ju vara ett litet tips.
Pågår idag  och fram till söndag.

Vi ses senare...






5 kommentarer:

  1. Man riktigt känner de milda sommarvindarna och dofterna från alla sommarblommor. Och jordgubbarna som står framför mig. Snyggt!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vilket fint skåp, det har jag inte sett, men det kanske beror på att vi har världens minsta Ikea!
    Twist and Tango på plantagen, lät spännande! Det har dom nog inte här där jag bor!
    Hoppas du hittar ngt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Riktigt läckert, hela bilden är som en stor karamell :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild och skåp, snyggt! kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen härliga färger i skåpet!
    KRam Linda

    SvaraRadera