1 april 2012

Bestlite lampa ...minus några bokstäver


 .... och då  får man denna  Belid lampa som jag har handlat hem........
Jag ska göra ett försök och få till lite "danskt" är tanken ...om nu en Göteborgska kan lyckas med det  ...*skrattar. 
Har tittat länge på dess danska kök , men också tagit beslutet att Bestlite lampan är för mycket pengar just nu ...så istället hittade jag den här lampan för faktiskt en tiondel av priset....ja , inte häften så snygg...men , men .....nu ska vi  se om det blir så "dejligt"  som jag tänkt mig .... ...( köket är ju ännu inte färdigt men lovar bildbevis sen) 




(Bilder fotade ur Kvik kökskatalog) 

2 kommentarer:

  1. Det var en snygg copy copy, blir spännande att se den på plats sedan..

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Ja, supersnygg! Ser fram emot fler bilder!
    Kram Jenny

    SvaraRadera