1 mars 2012

Renovera kök -förvaringsmöjligheter


Lite nytt tänk för mig iallafall blev de  här köken  när det gäller ideér till förvaringsmöjligheter. Själv är jag lite begränsad i utrymme då det inte är något jättekök här hemma....gillade de inbyggda trähyllorna som är inbyggda i väggen .....och som kan döljas med skjutdörrar..
 ..det här öppna skåpet inne i hörnet såg också snyggt ut .....


och så trådbackar i skafferiet ......det eller utdragbara lådor ska jag ha i mitt nya skafferi....

Nu ska jag ta tag i städningen ...vips var det ju fredag igen ...och tänk ...det känns lika bra som alltid...

Kram !

6 kommentarer:

  1. Väldigt praktiskt med utdragbara hyllor!
    Hi hi tokigt det blev med att jag inte trodde mina inlägg syntes*ler*
    Ha en härlig torsdagskväll! kram

    SvaraRadera
  2. Snygga och smarta lösningar.Vi köpte kök till öhuset igår, så småningom kommer det bilder också...kram

    SvaraRadera
  3. Utdragbara lådor. Det bästa, bästa. Har vi överallt i köket. Perfekt!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Önskar jag kunde ha skjutdörrar överralt, gömmer undan saker så bra!;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så många snygga idéer! Det är så svårt att bestämma hur man ska ha det i köket, det är ju inte bara vilken sorts luckor, utan alla andra beslut, det finns ju miljoner!!
    Ha en härlig fredag, kram Jenny
    ps. fina fåglar, jag får nog ta en sväng förbi Zetas jag med...

    SvaraRadera
  6. Snyggt och praktiskt. Ja ibland önskar man att man fick till det sådär...Kram Anne

    SvaraRadera