13 januari 2012

Snygga kuddar och Påslakan ...

Mönster...MÖNSTER...och mönster.....
Kvällens bilder kommer från engelska Niki Jones . 

Hoppas ni  mår bra därute......själv blir det  till att snart 
 inta en god middag  och  sen hägrar en soffa och  mysbyxorna....


den här arbetsveckan kändes väldigt lång tycker jag.....








och förresten ....när man nu ändå har några stycken på "tråden "........om någon har  tips på mysig restaurang med god mat i Stockholm  så får ni gärna slänga iväg några rader........alltid kul med något nytt ...

KRAM  på er!

2 kommentarer:

  1. Härlig interiör! Jag går tyvärr inte så ofta på restaurang i stlm nuförtiden men bloggen snor och glamor har bra stockholmstips vet jag. Kram!

    SvaraRadera
  2. ...då tar jag mig en titt där.....Önskar dig en fin helg.....Kram

    SvaraRadera