19 januari 2012

Det måste vara balans.....



...eller vad säger ni ? 
Jag var ju så duktig förra veckan och stod emot sötsaker , men så igår kände jag mig så lycklig när två av de små mål jag präntade ner på nyårsdagen redan uppnåtts ...så av bara farten blev det  en kladdkakemuffins  som slank ner.........och inte gick världen under för det ( bara  byxorna som forsätter sitta extra tajt ) ....men idag  kör vi vidare som ingenting hänt....

Nu fångar vi Torsdagen .....Kram!


..absolut uppäten kladdkakemuffins.....

3 kommentarer:

  1. mmmm såg väldigt gott ut! Glöm inte att man måste leva också! Så det är precis som du säger man måste hitta en balans, hitta något man kan leva med jämt och jag tror det är svårt att hålla sig till en diet jämt. Bättre att tänka på hur, när och hur ofta man äter onyttigheter, för det måste man få göra ibland!
    Ha en bra dag med ett gott samvete! Helena

    SvaraRadera
  2. Ojoj vilken mumsig muffins =) Lyxa denna torsdag!
    kramkram

    SvaraRadera
  3. Mums å en sådan talande bild bara några smulor kvar ; ) precis som det ska vara : ) kram Sofia

    SvaraRadera