25 november 2017

Kransbinderi



Det binds kransar för fullt här hemma .Kransarna ska säljas  men några har även blivit rekvisita vid fotograferingar jag gjort  som de här av en och tall . Vackra som de är men det går ju också knyta fast ett vackert band i någon färg som tar upp övriga färger man har i inredningen.
Kransar av barr håller sig bäst utomhus men vill man ha dem inomhus  håller de sig bättre om man duschar dem lätt med en duschflaska lite då och då.


Jag tycker det är så kul att binda kransar så är det någon som bor i närheten och vill göra en beställning så hör av er för jag binder mer är gärna fler .


Som ni märkt har det har annars blivit väldigt få inlägg här på bloggen under hösten men nu hoppas jag det ska ändra sig  och att både tid och inspiration ska infinna sig igen .Skulle ni vilja se lite bilder från tiden som jag pausat bloggen kan ni titta in på instagram  @Piazzan.


...............

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar