31 augusti 2017

Ernst Form - Formex



Jag brukar alltid  ta en liten vända in i Ernst form monster på Formex och det här året måste jag säga att de lyckats få till en väldigt inspirerande monter. Tidigare år har Ernst själv stått i montern när jag varit där ,vilket inneburit att det varit väldigt mycket folk i montern. Detta år var han nte där just när jag tittade förbi vilket gjorde att det fanns gott om möjlighet att kolla in alla produkter.


Jag tycker ju om den här avskalade färgskalan och kombinationen av varierade material , vet inte om det har med alla intryck man får under dagarna på jobbet - att man  vill ha det lugnare med intryck när hemma.


Jag funderar lite på om utemöblerna från Ernst Form skulle kunna vara något att investera i , så är det någon därute som har erfarenhet av dem och vill dela med er så hör gärna av  er.


.......

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar