26 juli 2017

Charmiga skåp


Vackra stora träskåp att fylla med vackra saker charmas jag alltid av . Jag har själv ingen plats där ett  sådant skåp skulle platsa , men ända sen jag besökte uterummet  på hotellet Ett hem och såg deras vackra träskåp de har där har jag drömt om att ngn gång ha ett ställe där ett stort träskåp skulle platsa.


Det här fina skåpet hittade jag hos Lars--Johan  på Träslövsträdgård i Varberg .Minst ett besök här under semestern har blivit lite av en tradition. Här finns alltid så mycket vackert att titta på och handla  både i butiken och ute i själva handelsträdgården. Det får föresten bli ännu ett litet utflyktstips - att besöka Träslövsträdgård om man har vägarna förbi Varberg .





Här nedanför ser ni skåpet jag fotade och förälskade mig i på Hotellet Ett hem .



.......

Kram 
Pernilla 


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar