17 maj 2017

Favoritplats




Gunneboslott med tillhörande trädgård är ju ett av mina favoritställen - och ska jag vara riktigt ärlig gillar jag det allra mest när det inte är en massa andra människor där  vilket är ganska ovanligt såhär års. Men  tar man bilen dit en kall majdag efter 17 - tiden händer det faktiskt att man kan vara helt själv - vilket hände mig  häromdagen . Hade vi haft sol och värme hade det sett helt annorlunda ut men nu var det jag och några björktrastar som njöt av trädgården och rensade tankarna efter en hektiskt jobbdag.

Tyvärr blev det ingen god fika då cafet  stängt för dagen men det kan jag annars varmt rekommendera. 























Jag hade behövt ta mig upp på promenad  dit idag också då huvudet är som ett getingbo efter dagens arbetspass men jag ska ta och göra en hårinpackning här istället och hoppa i myskläder och ta en kväll i tv-soffan och skingra tankar på det sätter istället. Men annars är det int dumt att ha de där ställen där man kan hitta ny inspiration och koppla av på.

Fin kväll till er !

.......

Pernilla 


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar