15 januari 2017

Linum våren 2017


Det har väl inte undgått någon att det är tulpanens dag idag och det har varit ett konstant flöde av vackra tulpaner på mitt instagramkonto . Det fick också mig att börja fundera på vad jag satte för tulpansorter i år och just där blir det ganska blankt ! ( jag gör likadant varje år ) Som tur är satte jag ner fusklapparna i rabatterna i år så jag får ta en koll nästa gång jag är på landet.

Här hemma har det dock inte inhandlats några tulpaner idag - veckan som kommer är fullbokad , med bland annat dagar uppe i stockholm , så det är ändå ingen som hinner  njuta av blommorna ändå så  det får bli ett extra stort fång tulpaner till nästa helg istället .

I mailkorgen hade nya pressbilder från Linums vårkollektion 2017  kommit in och jag vet inte vad det är med årets pressbilder men de får mig att längta till terasser i varmare länder allihop. Linum har ju en massa fina textiler och jag har faktiskt köpt hem en hel del hit hem som jag är jättenöjd med. 






Hoppas ni har en fin söndagkväll och kanske syns vi på Formex i veckan .

Kram 

Pernilla

Pressbilder Linum 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar