29 maj 2016

Tapeten Linen från Boråstapeter blev det i sommarhuset




Jag har lovat länge nu att jag ska visa hur det blev när vi tapetserade vardagsrummet i sommartorpet men varje gång jag är där glömmer jag bort att knäppa några bilder .

 Idag kom jag ihåg det men tyvärr var der ganska molnigt så tapeten ser mycket mörkare ut än den gör i vanliga fall- men den är verkligen så fin . Vi har tapetserat med tapeten Linen från Boråstapeter  i en ljus grå nyans och tapeten påminner lite om linnestruktur i mönstret . Det knappt synlig mönster och strukturen i tapeten gör att ljuset som kommer in från fönster reflekteras så at det blir en väldigt varm känsla. 

Vi är verkligen helnöjda och jag ska säga att det blev mycket vackrare än vad jag föreställt mig innan Det blev också fint med enfärgad tapet i det här  rummet då det är mönstrade tapeter i de andra rummen.




.......
Pernilla 
Foto : Pernilla.N / PIAZZAN





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar