1 december 2015

Vackra paket ...


Jag har inte hunnit förbereda några nya bilder till dagens inlägg , så jag letade fram några gamla bilder som jag tog förra året till jul . För idag snurrar tankarna lite kring det här med paketinslagning. 


Jag tycker själv att det är så roligt att få vackert inslagna paket och brukar lägga lite extra tid på att hitta vackra papper, påsar , askar och dekorationer för att slå in julklappar med och det enklaste knepet av alla för att göra paketen lite extra vackra är ju att byta ut papperssnören mot något fint siden band. 









Numera finns det ju så fantastiskt stort utbud att välja på och när jag besöker Formexmässan i augusti brukar jag lägga lite tid på att kolla runt, fota och inspireras av det stora utbudet som man visar inom detta  och så brukar jag plocka fram bilderna då och då för att hitta ny inspiration . Tyvärr hittar jag inte just det minneskortet från årets mässa, men två bilder hade jag sparade på hårddisken som jag kan dela med mig av .




......

Pernilla 

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN
Jul . Christmas.
Paketinslagning .

2 kommentarer:

  1. Så vackra paket... Har samma tankar på bloggen ikväll... :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina! Visst är det kul att både få och ge vackra paket!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera