15 november 2015

Det är dags att börja inspirera.....


Det är bara den 15 november , men jag tänker att  det ä fler än jag som  vill inspireras redan nu av vad man kan tänka välja inreda med till jul. och då vill iallafall jag ha sett massor av inspirationsbilder innan det .Men om man ska vara riktigt ärlig så började jag ju spana på julsaker reden i augusti , uppe på Formex i Stockholm. Där fotade jag bland annat den här "granen "i  Broste Copenhagens monter och som består av alla deras  hängande juldekorationer det här året. Mycket fint att hänga i en julgran eller någon annanstans i hemmet och  själv är jag lite sugen på att plocka in de vinröda pappersdekorationerna i granen här hemma i år .
















.......

Pernilla

Foto : Pernilla.N / Piazzan
Broste copenhagen 

Jul 2015 
Julgransdekoration 


1 kommentar:

  1. Den granen gillar jag, och de vackra pappersdekorationerna.

    SvaraRadera