7 oktober 2015

OOhh - i naturliga toner


Märket OOhh har jag gjort något inlägg om tidigare och jag tycker det är ett så fint tänk bakom tillverkningen av deras produkter .De tillverkas nämligen av kvinnor på Sri Lanka som får möjlighet att skaffa sig en inkomst samtidigt som produkterna också har ett  miljötänk och tillverkas av återvinningpapper, träspill och naturgummi .


Jag har själv gett bort en och annan "gåbortblomma" tillsammans med de vackra pappkrukorna vilket varit mycket uppskattat  och nu i i höst har jag tänkt försöka få tag i de här vackra stjärnkransarna och julgransdekorationerna som syns på bilderna då jag tyckte  de var väldigt dekorativa 
ALLA KRUKOR ÄR 100% VATTENTÄTA,






.......

Pernilla


Foto : Pernilla.N / PIAZZAN
Formex 2015



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar