16 juni 2015

Sinnerlig kollektion i samarbete med Ilse Crawford


14 augusti har jag redan bestämt mig för att besöka Ikea. Det är nämligen det datum då Ikea börjar släppa sin kollektion Sinnerlig som tillverkats i samarbete med den välkända designern och inredaren Ilse Crawford och en kollektion som jag fick tillfälle att se under Stockholmfurniture fair  i februari i år och jag bestämde mig redan då för att det var flera delar ut kollektionen som jag vill inreda med här hemma.


Ikea brukar sälja slut sina tillfälliga kollektioner ganska fort men denna gång har Ikea gått ut och lovat att kollektion ska finnas tillgänglig i ungefär ett år.
(så kanska behöver jag inte hänga där på låset den 14 augusti åndå ) 


Allra helst hade jag lagt vantarna på dagbädden , men har ännu inte kommit på var den skulle platsa, men det ska väl inte vara så svårt att kunna klura ut .
















........
Pernilla

Pressbilder IKEA .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar