21 juni 2015

Ny sängplats på sommarstället



Jag är tillbaka till Göteborg igen efter några dagar i Gränna ,  men innan jag lämna sommarstället så skruva vi ihop en ny säng och jag bädda med lite nya kuddar , plädar och överkast från Broste Copehagen  som jag införskaffat och som passade perfekt där i sommarhuset .

Vi behöver  verkligen fler sängplatser i huset och då det inte finns så mycket utrymme föll valet på Fjelse , en furu säng från Ikea , kostade int smycket mer en  de där utvikbara  extrasängarna man kan köpa, men i den här sover man bättre och sen är tanken att den ska fungera lite som en daggbädd på dagarna.

Först tänkte jag måla sängen  i någon av  Norrgavels färger , men när sängen kom upp i rummet tyckte jag att det blev fint med träet i sängen mot trägolvet , så  vi får se  hur vi gör framöver . 







......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar