22 januari 2015

GRANIT VÅREN 2015

Jag hade fått en inbjudan till Granits pressvisning  för vår och sommarkollektionen 2015  förra veckan , men  jag hade tyvärr ingen möjlighet att stanna kvar uppe i Stockholm och se den.


Men jag har tittat igenom lite av pressbilderna och delar med mig av en liten sneakpeak till er med Produkter för förvaring , balkong och trädgårdsliv känns det som Granit  gått in för lite extra den här säsongen .





En så en liten parantes gällande Granits skapare och tidigare ägare . Hon har även skapat och startat upp ljuvliga LEVA KUNGSLADOR  på gotland, ett ställe som ni inte får missa om ni ska till Gotland. Det är ett fantastiskt ställe att inta en fika eller middag på och som stilmässigt påminner om det man hittar på Granit -såklart .

.....
Pernilla

Pressbilder från Granit.

3 kommentarer:

  1. Granit har alltid så mycket snyggt! Gillar deras stil och saker så det var kul att se bilderna på vad som komma skall...
    Nu har vi ingen butik i närheten så man får väl handla på nätet.
    Ha en skön kväll!
    Kram från ett snöblaskigt och mörkt Öland,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Härlig vårkänsla! Gillar verkligen Granit, men tyvärr har de slagit igen här i Uppsala:(

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tycker dom är så himla fina, dom där sakerna! Jag är helt klart en av de som kommer sortera och förvara mina saker i de där askarna! :)

    SvaraRadera