17 december 2014

Bungalow




Det är snart dags för Formex 2015 och igår när jag fick  mail angående detta satte jag mig och gick igenom bilderna från senaste Formex som gick av stapeln i augusti.

Bland bilderna hittade jag de här från Bungalows monter och är man på jakt efter färgglada
mönstrade papper eller askar att slå in sina julklappar i  är ett litet  tipsfrån mig  att kolla in Bungalows kollektion.




Förutom pappersaskar och omslagspapper( och juldekorationer ) har de även 
handdukar och textilier. Jag har själv några av de vackra kökshanddukarna i blåa mönster här hemma och varje sommar är jag inne på att köpa en  av dukarna för att duka med till sommarens alla middagarför jag tycker de är så otroligt fina med sina mönster och färger.




.....
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar