15 oktober 2014

Fårskinn




Idag kändes det som vi hade första riktiga höstdagen  av det ruskiga slaget  i Göteborg.Det har regnat konstant hela dagen här och både skor och strumpor var totalt  dyngsura när jag kom hem.

Och  man börjar inse att det kommer bli fler av dessa dagar framöver och att det kanske är dags att plocka ner mina  fårskinn från förråden för att sitta på när det kommer bli ruggigt  även inomhus.


Jag är också sugen på att  komplettera med ytterligare något  fårskinn  hit hem och kanske även några till sommarstället  och när jag var  på Formex såg jag att Shepherd ( som för övrigt hade en väldigt fin och inspirerande monter   på Formex) hade en massa fina fällar och kuddar , så jag ska kolla lite noggrannare vad som finns i deras utbud.


.......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar